Dezvoltare personala - Clasa a II-a

Dezvoltare personala - Clasa a II-a

In stoc

PENTRU COMENZI DE MINIM 5 CARTI SE ACORDA DISCOUNTURI SEMNIFICATIVE, DIRECT PE FACTURA. CONTACTATI EDITURA
10.00  RON
CITESTE CATEVA PAGINI

Planificarea calendaristica si Proiectarea unitatilor de invatare pentru Clasa a II-a
Prezenta lucrare vine în sprijinul elevilor cu exerciții diverse care au ca scop dezvoltarea capacității de a se autocunoaște și de a-și exprima într-o manieră pozitivă interesele, aptitudinile, trăirile personale, abilitățile de relaționare și comunicare, dar și pregătirea pentru viață (cariera).
Școlarii vor învăța să-și pună singuri întrebări în legătură cu purtarea lor și să găsească răspunsuri, să se cunoască mai bine, să învețe să-și aleagă prietenii, dar și o meserie potrivită. Vor descoperi tainele corpului și modul în care îl poate apăra, vor primi sfaturi privind organizarea timpului, ajutându-i de la o vârstă foarte mică să se pregătească pentru viață.
Cuprins:
  • Domeniul: Autocunoaștere și stil de viață
  • Săptămâna 1 - „Eu și ceilalți
  • Săptămâna 2 - „Asemănări și deosebiri dintre sine și ceilalți
  • Săptămâna 3 - „Diversitate. Fiecare este unic; diferențe individuale
  • Săptămâna 4 - „Norme de igienă în clasă
  • Săptămâna 5 - „Norme de igienă acasă
  • Săptămâna 6 - „Importanța normelor de igienă pentru sănătate, învățare și
  • relații cu ceilalți
  • Domeniul: Dezvoltare emoțională și socială
  • Săptămâna 7 - „Emoții de bază – bucurie, tristețe
  • Săptămâna 8 - „Emoții de bază – frică, furie
  • Săptămâna 9 - „Emoții de bază – bucurie, tristețe, frică, furie”- „Detectiv de emoții“
  • Săptămâna 10 - „Elemente de ascultare activă“- „La școală
  • Săptămâna 11 - „Elemente de ascultare activă“- „Cu prietenii/familia
  • Săptămâna 12 - „Elemente de ascultare activă“- „Mesaje ascunse
  • Săptămâna 13 - „Abilități necesare și comportamente acceptate în relațiile cu ceilalți“..
  • Săptămâna 14 - „Prietenia
  • Săptămâna 15 - „Prietenia este o floare rară
  • Săptămâna 16 - „Respectul în relațiile cu ceilalți
  • Săptămâna 17 - „Ne jucăm, învățăm
  • Săptămâna 18 - „Știu să mă comport
  • Domeniul: Aspecte specifice ale organizării învățării și pregătirii pentru viață la școlarul mic
  • Săptămâna 19 - „Cum folosesc timpul
  • Săptămâna 20 - „Ce ne consumă timpul
  • Săptămâna 21 - „Timpul e prețios
  • Săptămâna 22 - „Programul zilnic de lucru
  • Săptămâna 23 - „Pot lăsa pe mâine
  • Săptămâna 24 - „Să lucrăm împreună
  • Săptămâna 25 - „Alternanța efort/relaxare (timp de lucru/timp liber
  • Săptămâna 26 - „Alternanța efort/relaxare (timp de lucru/timp liber)“-
  • ,,Părinții-prietenii mei
  • Săptămâna 27 - „Importanța timpului în învățare
  • Săptămâna 28 - „Să ne planificăm activitățile corect
  • Săptămâna 29 - „Condițiile învățării
  • Săptămâna 30 - „Condițiile învățării – Cum învățăm
  • Săptămâna 31 - „Condițiile învățării – factori de stres/obstacole
  • Săptămâna 32 - „Condițiile învățării – Cum învățau bunicii noștri
  • Săptămâna 33 – 34 - „La ce folosesc meseriile
  • Săptămâna 35 - „Sunt utile meseriile
  • Bibliografie

Review-uri: 0